Ben jij enthousiast, heb je een vlotte babbel én klanttevredenheid op nummer 1 staan?

Je werkt bij het klantencontactcenter (KCC) met zo’n 35 teamplayers, die collegialiteit en een goede sfeer ontzettend belangrijk vinden. Dit jaar scoorden wij een 9,8 op medewerkerstevredenheid. Het rooster is volledig flexibel in te delen, maar vind jij werken met een vast rooster prettig dan is dat ook geen enkel probleem! De functies zijn uitstekend parttime uit te voeren, met een minimum van 15 uur per week. We hebben diverse vacatures, zoals Sales en Aftersales, inbound en outbound, aan jou de keus. Ook bieden wij mooie doorgroeimogelijkheden binnen de diverse Emil Frey bedrijven.  

Werken bij het KCC van Emil Frey Nederland - waar flexibiliteit en een goede sfeer centraal staan!

Een ondersteuning van de dealerbedrijven, door een proactieve en optimale klantbenadering

Het klantencontactcenter is een onderdeel van Emil Frey Nederland. Emil Frey is één van de grootste dealerholdings in Nederland en vertegenwoordigt verschillende automerken, waaronder Audi, BMW, MINI, Renault, Dacia, Volkswagen, Peugeot en Hyundai. Emil Frey Nederland streeft naar een leidende positie in de Nederlandse automotive branche.

Om dit te bereiken staan klanttevredenheid, medewerkerstevredenheid en persoonlijk contact centraal. Emil Frey heeft vestigingen op meer dan vijftig plekken in Nederland en combineert de kracht van lokaal ondernemen met een voordelen van een grote, sterke en internationale speler.

Mariëlle Franck

Neem contact op met Mariëlle Franck

Recruitment Coördinator | Emil Frey Nederland