Ben jij enthousiast, heb je een vlotte babbel én klanttevredenheid op nummer 1 staan?

Je werkt bij NIKKI met zo’n 35 teamplayers, die collegialiteit en een goede sfeer ontzettend belangrijk vinden. Dit jaar scoorde NIKKI een 9,8 op medewerkerstevredenheid. Het rooster is volledig flexibel in te delen, maar vind jij werken met een vast rooster prettig dan is dat ook geen enkel probleem! De functies binnen NIKKI zijn uitstekend parttime uit te voeren, met een minimum van 15 uur per week. We hebben diverse vacatures, inbound, service, sales, outbound, aan jou de keus.

Vacatures bij NIKKI - hét Klantcontactcenter (KCC) binnen Emil Frey Facilitair!

Een ondersteuning van de dealerbedrijven, door een proactieve en optimale klantbenadering

NIKKI is een onderdeel van Emil Frey Facilitair, en Emil Frey Facilitair is op haar beurt onderdeel van Emil Frey Nederland. Emil Frey is één van de grootste dealerholdings in Nederland en vertegenwoordigt verschillende automerken, waaronder Audi, BMW, MINI, Peugeot en Hyundai. Emil Frey streeft naar een leidende positie in de Nederlandse automotive branche.

Om dit te bereiken staan klanttevredenheid, medewerkerstevredenheid en persoonlijk contact centraal. Emil Frey heeft vestigingen op meer dan vijftig plekken in Nederland en combineert de kracht van lokaal ondernemen met een voordelen van een grote, sterke speler.

In 2013 heeft Emil Frey onder de naam NIKKI een klant contact centrum opgericht, om de dealerbedrijven te ondersteunen bij een proactieve en optimale klantbenadering.

Mariëlle Franck

Neem contact op met Mariëlle Franck

Recruitment Coördinator